Recenzja: Cayin CS-150A

Podsumowanie

   Do czego dołączają te mnogie regulacje. Wzmacniacz można ustawić pod granie bardziej jednolite, z klasyczną manierą lampowego stylu dzięki trybowi triodowemu, w którym do głosu mocniej dojdzie światłocień, a mniej wytężone staną się kontrasty i mniej wytężona bezpośredniość. Można to wszystko na dodatek brzmieniowo łagodzić lub podkręcać, dzięki regulowanemu sprzężeniu i też regulowanemu biasowaniu, uwzględniono także różne potrzeby kolumn odnośnie impedancji. (Przy czym producent zaleca, by te o mniej typowych nominalnych sześciu omach podpinać w ustawieniu pod osiem.) Wygodą jest również regulacja z pilota głośności oraz wyboru wejścia, przyjemne łagodne świecenie wskaźników i hipnotyzujące lamp, satysfakcjonujące tych lamp symetryczne rozstawienie i eleganckie wykończenie całościowe, sycący dumę potężny wygląd.

 

W punktach:

Zalety

  • Możliwość ustawiania aż ośmiu charakterystyk dźwięku.
  • W tym klasycznego trybu triodowego i klasycznego pentodowego.
  • W optymalnym wg testującego pentodowym z pogłębionym sprzężeniem wyjątkowo celny realizm.
  • Na bazie żywości.
  • Bezpośredniości.
  • Szczegółowości.
  • Szybkości.
  • Wyraźności.
  • Otwartości.
  • Przejrzystości.
  • Melodyjności i dźwięczności.
  • Dobrej obróbki krawędzi.
  • Braku ocieplania i dosładzania.
  • Umiejętnego posługiwania się światłem.
  • Wysokiej klasy obrazowania akustycznego na bazie dużej i bardzo dobrze uporządkowanej sceny.
  • Wysokich ciśnień.
  • Dynamiki.
  • Prawidłowego dociążenia.
  • Właściwej długości podtrzymania wybrzmień.
  • Pietyzmu dla delikatności.
  • Umiejętności kreowania brzmień potężnych.
  • W złożeniu delikatności z potęgą osiągania niecodziennej skali kontrastu.
  • Przy pełnym rozwarciu pasma unikaniu zniekształceń na obu jego skrajach.
  • W tym braku podbarwień sopranowych.
  • Czego efektem naturalizm ludzkiego głosu.
  • Żadnych problemów odnośnie nagrań archiwalnych i słabszych jakościowo.
  • Mocny w trybie triodowym pogłos nie występuje w pentodowym.
  • Predyspozycja do holografii.
  • Silne walory emocjonalne.
  • Pośród wytężonego realizmu nie zaniedbana poetyka.
  • Efektowny wygląd.
  • Staranne wykończenie.
  • Najlepsze lampy typu KT w akcji.
  • Duża moc.
  • Brak brumu.
  • Sami możemy regulować bias.
  • Podnoszący komfort obsługi pilot.
  • Dopasowanie do impedancji głośników.
  • Aż cztery wejścia, w tym jedno symetryczne.
  • Znany producent.
  • Polska dystrybucja.

 

Wady i zastrzeżenia

  • W trybie triodowym za silny pogłos.
  • Brak także całkowicie spójnego obrazu muzycznego.
  • Podbicie biasu i sprzężenia w jego wypadku tylko psują.

 

Dane techniczne Cayin CS-150A:

  • Moc wyjściowa: 2 x 55 W (tryb triodowy); 2 x 100 W (tryb pentodowy)
  • Pasmo przenoszenia: 9 Hz – 50 kHz
  • THD: 2% (1 kHz)
  • Stosunek S/N: 90 dB
  • Czułość wejściowa: 380 mV (zintegrowana); 1200 mV (wejście wstępne)
  • Impedancja wejściowa: 100 kΩ
  • Impedancja wyjściowa: 4 Ω lub 8 Ω (osobne gniazda)
  • Wejścia: 1 x XLR, 2 x RCA, Pre-In,
  • Lampy: TUNG-SOL 6SN7 x 4, TUNG-SOL KT150 x 4, RCA 22DE4x1
  • Wymiary: 420 × 389 × 218 mm (szer. × głęb. × wys.)
  • Waga: 34 kg
  • Pobór mocy: 520 W
  • Cena: 22 900 PLN

 

System

  • Źródło: Ayon CD-35 II.
  • Przedwzmacniacz: ASL Twin-Head Mark III.
  • Końcówka mocy: Croft Polestar1.
  • Wzmacniacz zintegrowany: Cayin CS-150A.
  • Kolumny: Boenicke W11 Standard + Swing Base.
  • Kabel głośnikowy: Sulek 6×9.
  • Interkonekty: Acoustic Zen Absolute Cooper, Sulek Edia & Sulek 6×9.
  • Kable zasilające: Acoustic Zen Gargantua II, Harmonix X-DC350M2R, Illuminati Power Reference One, Sulek 9×9 Power.
  • Listwa: Sulek.
  • Kondycjoner masy: QAR-S15.
  • Stolik: Rogoz Audio 6RP2/BBS.
  • Ustroje akustyczne: Audioform.
  • Podkładki pod kable: Acoustic Revive RCI-3H, Rogoz Audio 3T1/BBS.
  • Podkładki pod sprzęt: Avatar Audio Nr1, Solid Tech „Disc of Silence”, Synergistic Research MiG SX
Pokaż cały artykuł na 1 stronie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sennheiser-momentum-true-wireless
© HiFi Philosophy